Ordet effektivitet kom upp. Skulle inte tro det nej.

Skolböckerna ligger uppslagna tio centimeter ifrån mig. Datan sitter i knät och istället för att gå igenom föreläsningar så gled jag sakta men väldigt säkert, det är ju endå lördag!, över till bloggsidorna som verkade desto roligare och för tillfället ganska mycket mer givande. När ögonen knappt orkar vara öppna känns det som att det fick räcka med skola. Sitter även och väntar på online pizzan jag beställde. Tänkte att Yees vilket bra sätt. Snabbt och enkelt. Ja, enkelt var det iaf. Ett par klick och så hade man beställt pizza. Men snabbt var det icke. 70 minuter fick jag besked om när det var betalat och klart. Jaha?! Hade ju gått hundra gånger snabbare att cykla ner till pizzerian och hämta den. Men nej, det orkar min gump verkligen inte. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback