Baby step

Jag tror att det här med att psyka någon är en bra metod när man vill ha något. För tillfället är mitt mål att psyka Ralph till något jag vill ha. Jag vill ha en hund. Han är lite motstridig till detta och jag förstår verkligen inte varför. Hur kan man säga nej till en så underbar liten varelse? Han har hotat med skilsmässa om jag kommer hem med en.. Men tror ni jag kommer ge mig för det? Icke! Jag gör övertalnings processen i små steg. För tillfället så ändrar jag bakgrundsbild på datan lite då och då till så söta valpar så it's to die for! Skickar lite sms med länkar på hundar på blocket. För tillfället går det lite trögt men jag tror nog han mjuknar upp. En kvinnas vilja är lag.
*
Jag menar, vem kan motstå denna sötnos?!

Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHA! Helt rätt!!!!

2012-04-18 @ 10:05:01
Postat av: Ralph

Nu känner jag till din taktik...

Dröjer ett bra tag tills jag har ändrat mig helt men köper vi en hund så är de en golvhund, ingen knähund eller sänghund eller gosedjur! för med mina erfarenheter om hår i sängen soffan mm så verkar min gräns alltid vara före din så de kommer alltid sluta med att jag är den som kommer städa upp efter hårbollen för du inte tycker det ser så illa ut ännu. Blir du bättre på de punkterna så kan vi skaffa en hund senare om några år kanske... annars är du bäst!

2012-05-03 @ 20:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback