Kanske är det dags för apans ben?

I natt drömmde jag att jag hade en fruktansvärt turkos klänning och till det hade jag byxor som var grönturkosa = en total katastrof. Jag var på någon bal liknande fest och alla var väldigt fint klädda. Men varför tog du inte av dig byxorna i drömmen tänker ni då? Jo, det ska jag förklara för dig. Det var för att jag hade så håriga ben, dvs att jag inte hade rakat dem på ett bra tag. HMM, detta får mig att fundera. Är det ett tecken? Borde jag gå och raka benen om något oförutsägbart inträffar så jag måste visa benen? Det återstår och se. Jag tycker drömmar är lite läskiga. Vissa påstår att dem betyder något och andra inte. Jag tror på något mittimellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback