Köksstolar

Hoppträning imorse för min vän Hanna. Hon är verkligen så himla duktig på att instruera. Jag vet att det kommer bli något stort av den där lille pricken ;) Alpha var verkligen kanon idag! Lite attitydproblem men för övrigt så himla duktig. Är riktig glad! Lite mer en jädra anaman från min del så blir det nog riktigt bra. Fick in ett riktigt kanon språng och med sådana språng kan man hoppa hur högt som helst. Som en av mina tränare sa "Har dem väl hoppat så en gång kan dem göra det igen" Det känns hoppfullt!
*
Ett litet tag efter vi flyttade in har jag varit och letat efter stolsöverdrag till köksstolarna. Har stått på kö överlänge på Ikea till dem stolsöverdragen dem har, för att vara mer exakt ca 6 månader. Är rätt trött på att stå i den där kön. Hittade två skitsnygga stolsöverdrag på en annan sida för Ikeas köksstolar. Kan verkligen rekommendera sidan. Jag väljer mellan de två nedanstående.
*
bems.se
bems.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback