såld

Ikväll är det hoppträning som står på schemat. Älskar verkligen att hoppträna! Dressyrträning i all ära men det är något extra med hoppträningar, kanske för att det finns hinder med i bilden..Hoppas på en bra träning som ger mig lite självförtroende efter den mindre lyckade tränignstävlingen i söndags. Får kämpa vidare!
*
Men först innan det roliga ikväll ska jag ta mig till skolan för att plugga bokslut, kassaflöde och räkenskapsanalys. På tal om räkenskapsanalys, varför heter det räkENskap och inte räkNEskap? Men tror ju att man snackar om Räkor! Hmm, förstår inte det riktigt. Men får nog sluta att analysera om namnet och istället fokusera på dem där siffrorna. Siffror som jag trodde var min starka sida visade sig vara mer eller mer min död.. Om det är någon där ute som kan det där med bokslut och dyligt så får personen mer än gärna höra av sig om det är så att man känner att man vill hjälpa någon i nödvärn. Bara en tanke sådära.

Kommentarer
Postat av: fanny

vill du göra ett bloglovinbyte?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback