This time it has to be right

Man kan ofta läsa att man "skapar sitt eget öde" och att man "själv bestämmer över sitt liv". Till visso kan jag hålla med men absolut inte till fullo. Det händer saker i ens liv som man inte kan styra över. Det är en lärdom som man får ta men samtidigt är det skrämmande. Man styr ju faktiskt inte över sitt liv. Jag tror att när oförutsägbara saker händer så får man ta det som det kommer och göra det bästa av situationen, jepp myckete lättare sagt än gjort. Jag vet!
*
Jag själv står för ett väldigt stort beslut och jag vet vad jag kommer göra men det kommer vara rent ut sagt vara för jävligt en lång tid men det kommer att bli bra tillslut. Jag kommer gråta, känna mer nere, känna att jag inte orkar mer men jag kommer klara det. Tillslut kommer jag stå där, springa milen på en bra tid med ett leende på läpparna och känna: Jag kan! Fy sjutton vad jag är bra! En lång lång väg dit men det kommer gå.
*
Wilda och Alpha by Pernilla

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna - Livet som ryttare i storstan

vilken fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback