att leva

Jag är en sådan person som tänker framtid, framtid och åter framtid. Jag har redan klart för mig vart jag ska bo, vilket jobb jag ska ha och vad mina barn ska heta. För visa låter det helt sinnessjukt men för mig låter det helt naturligt. Av olika skäl så är jag en sådan männsika som blickar framåt. Har man varit på havets botten och kommit upp där ifrån så vet man att det blir bättre, i framtiden. Det är säkerligen däför jag alltid blickar framåt, har svårt att leva i nuet. Men det är något jag måste lära mig. Nu när jag inte längre ligger ihopkrupen på havets botten utan faktiskt står med båda fötterna på land och solen skiner på mig, då måste jag inte längre blicka framåt för att se ljuset. För ljuset har redan kommit till mig. 

Kommentarer
Postat av: Lelli

<3

2012-08-26 @ 07:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback