Borta bra men hemma bäst

Då var man tillbaka till Sverige. Har haft det skönt i den underbara värmen vid Atlanten men tacka vet jag Sveriges gröna landskap. Man blir så mycket gladare när man har färg runt omkring sig än berg och öken. Skulle Sverige ha lite mer sol och värme skulle det vara perfekt. Men inget är perfekt. Det är bara ren fakta. Åter tillbaka till värmen.
 
Dagarna började med ett gympass (jag vet-kors i taket!) och sedan blev det en stadig frukost som följdes av sol och bad. Min hy verkar dock inte riktigt förstå att den skulle bli brun och inte bränna sig, men det gjorde den och detta resulterade sig i att två dagar innan avgången för hemresan kom fjället. I skrivande stund skulle jag med all rätt kunna kalla mig fjället her self. Men väljer att avstå från det. Slutsumman av resan är att det var skönt att komma bort ett tag och få umgås en tid bara Han och jag utan att veta vad som händer i omvärlden men åh vad skönt det var att komma hem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback