Filmtips

Då detta är en allt-i-allo blogg så tänkte jag den här gången tippsa om två riktigt bra filmer. Som ni kanske vet så somnar jag till i stort sätt varenda film. Är ingen bra filmkompis. Men de här två filmerna satt jag som på nålar hela tiden och var klarvaken- ett mycket bra tecken! Filmerna jag starkt rekommenderar är War Horse och Man on a ledge.
 
War horse- Handlar precis som titeln säger om en häst under första världskriget. En spännande historia om bandet mellan häst och ryttare. Kan definitivt ses av även icke häst älskande människor. Men var beredd på att tårarna kommer att falla.
 
Mon on a ledge- Man har en chans kvar, att återvända finns inte. Hoppa eller att inte hoppa? Men vad händer på andra sidan? Ett inbrott, har de samband? Jag satt som på nålar hela filmen och undrade vad nästa steg skulle vara. Absolut sevärd. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback