höstens makter

regnet öser ner utanför fönstret och på något sätt tycker jag faktiskt att det är rätt mysigt. Till och med det här att det håller på att bli höst på riktigt är skönt. Och vem kan inte låta bli att älska höstmode? Det kommer bli shopping till max! Något som var mindre mysigt var min ridtur igår. Helt plötsligt öppnar sig himmlen och det kommer stora hagelflisor ner från skyn. Det var inte bara jag som fick nog utan även Flisa. Hon ställde sig demostrativt med baken mot regnet och sen vägrade hon att gå. Jag förstår henne till fullo. Tillslut slutade det att regna så vi kunde fortsätta vår tur, helt genomvåta- om man hade kramat ur mina kläder hade man definitivt kunnat få ihop till en sjö, ändå ganska glada. Jag menar vem kan inte vara glad när man har nedanstående utsikt från hästryggen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback