i mitt köksfönster

Egentligen tänkte jag lägga upp en sjukt ointressant bild på blommorna i mitt köksfönster men eftersom dem blev så blurriga, fattar inte varför jag inte kan hålla telefonen stilla, så bidde det ingen sådan bild. Sen tänkte jag också berätta hur faktiskt fint det är med blommor i fönstret. Haha, hur låter jag nu? Det dumma med blommor är ju att man måste sköta dem. Jag tycker att vattna dem är sjukt jobbigt och att plantera om dem finns inte på min karta. Men varför skaffar du inte plastblommor tänker ni då? Jo, för plastblommor är så äckligt fula plus att min mamma hade dödat mig som är en mer eller mindre blomfantast. Så det jag söker är blommor som knappt behöver vatten eller blommor som dör men återuppstår när de får vatten. Ingen kaktus mottages, jag har tagit död på e sådan också.
 
Istället för mitt köksfönster får ni hålla tillgodo med mitt senaste inredningsköp,
dessa superfina ljuslyktor från Cervera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback