lets make it

Ibland är jag faktiskt väldigt ekonomisk när det gäller att använda saker tills dem har nått över sin levnadsgräns. På eknomspråket skulle man säga att de var långt gågna över sin ekonomiska livslängd. Ett bra exempel på detta är mina riktigt utslitna ridskor. Fast det är hål underifrån så att stenar mer eller mindre tar sig upp till foten så har jag  gått i dessa skor ett bra tag. Men nu när sulan började lossna på riktigt inuti kände jag att det var dags att byta ut skorna. Jag och Sarah körde Skåne runt för att hitta varsitt par skor. Ni anar inte hur svårt det är! Fattar inte varför ridskorleverantörer inte bara gör alla skor bekväma och snygga på samma gång. Jag menar hur svårt kan det va? Ajja, vi hitta varsitt par och det var värt all svett som bilen orskade då acn inte riktigt var på vår sida.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback