like a butterfly

Då Alpha för tillfället är skadad så rider jag inte henne så mycket men då har jag sådan tur att jag får rida mina vänners hästar. När man bara rider sin egen så rider man lätt in sig på en häst och det kan vara lite tufft att sätta sig upp på andra hästar då alla hästar inte fungerar likadant. Det är verkligen kul att se hur de är som individer när man sitter på ryggen på dem och jösses vad jag lär mig mycket! För några dagar sedan red jag Sarahs häst Wilda som är en mycket pigg dam med mycket motor. Men så söt och fin på alla sätt och vis. Jag har även ridit Denise häst, Zamora, några gånger. En stor häst som är väldigt fin i dressyren. Det är så roligt att rida olika hästar och nästa vecka kommer jag sitta på ingen mindre än Flisa! Längtar redan.
 
 
Dinese häst Zamora
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback