Livet i sadeln

Hästsporten är en tuff sport, den som säger något annat har definitivt ingen koll. Men trots att de är en sådan tuff sport som kräver stort engagemang så skulle jag inte vilja byta ut det mot något. När jag sätter mig upp i sadeln så känner jag att- här, det är här jag hör hemma. Och ett leende sprids över hela ansiktet. Det kommer tuffa perioder då man undrar över hur sjutton kunde jag välja den här sporten. Men på något sätt tar man sig igenom det och fortsätter kämpa. Kämparglöden har stor betydelse i detta samanhang. Kämparglöden om att vilja bli bättre. Som en klok elitryttare sa "man blir aldrig fullärd" och det stämmer till fullo. Tom proffsen har mer att lära. Det är häftigt.
 
Fina Wilda, Sarahs häst.
 
 
Wilda <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback