solregn

Då var man snart tillbaka till verkligheten. Börjar idag på pappret men börjar jobbeveckan med att vara ledig. Inte helt fel det. Jag har tre veckor med jobb framför mig och sen börjar skolan igen. Har redan börjat införskaffa mig böcker till skolstart, har nog aldrig varit så satsig. Men jag känner att ska jag klara detta 1,5 åren med att läsa så mycker så BÖR jag vara förbred. Alltid en bra erfarenhet med struktur. Och det viktigaste av allt är redan köpt, min helt "egen" (antar att sambolagen gäller numera) bärbara dator! Har aldrigt haft en egen data, jag vet jag är efter men det samma gäller tv. Alla andra hade en egen tv på rummet när man var tonåring men inte jag. Tufft liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback