Locktångens bravader

Söndag den 23:e december och jag är uppe med tuppen. Det stormar utanför fönstret och det viner i fönstrena. Min fråga som kommer upp i mitt huvud är "Hur ska lockarna i håret hålla ända ner till parkeringen?" Dessa standardfrågor alltså. Är det fukt i luften och regnar så har jag givetvis alltid platta håret och det är garanterat inte platt när jag kommer fram kan jag lova men jag tror det blir annurlunda med lockarna. Hej ÖVER mycket hårspray!
 
Klockan 17.30 idag går jag på julledighet i hela två dagar. Två dagar som kommer att fyllas med familj och vänner och förhoppningsvis mycket skratt. De röda naglarna som jag målade i fredags har redan börjat skavas av så ett nytt lager lack ska målas men det viktigaste missionet idag är att hitta något att ha på sig till på tisdag. Ständiga problem alltså. Jag har drygt en timme på mig att hitta något på Emporia i ren panik. Återkommer med resultatet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback