Livets olika sidor.

Ibland är livet hårt mot en, riktigt hårt. Det är precis som det vill att man ska härdas eller att det vill att man ska vara olycklig för en tid för att sedan kunna känna all den lycka som livet också är så snällt och ger en. Jag har lärt mig att man inte kan gå och vänta på att livet ska vända, det gör det inte av sig själv utan det är man själv som måste vända det. Även i svåra, jobbiga stunder så tar man sig igenom det. För någonstans där framme är det ljusare och bättre. Jag är helt säker på det och jag vet om det. Det gäller att hålla ut och fortsätta framåt i rätt riktning även om det känns som man tar tio steg tillbaka. Fortsättning framåt är nästa destination.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback