One part of me

Idag är jag bitter. Riktigt bitter. Eller egentligen är jag nog mest ledsen och arg för att saker och ting inte riktigt går som jag vill men man får känna att man lever iaf. Denna veckan har jag kört på en sten två gånger och backat in i en. Min bil mår inte bra. För att avsluta denna kvällen skulle jag skriva detta blogginlägg och då dog datan. Så sjukt irriterande. Men jag gav mig sjutton på att jag ska skriva detta icke-givande inlägg bara för att jag ska så datan inte får vinna. För det är precis som den vill mig ont. Jag ska kämpa. Inte bara över datan utan över mostånden som kommer och går. Jag har vunnit förut och ska göra det igen. Nu till anledningen varför jag skriver detta inlägg var att få hjälp med klänningarna. Vilken av dem ska jag ha? Helt olika stil och det är det som är det jobbiga. Och jag får bara välja en. Hjälp mig!
*
Klänningarna är från nelly.se

Kommentarer
Postat av: Helene

Svårt! Men jag tycker nog den svarta.

2012-02-21 @ 22:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback