Adios amigos

Då var det idag och helgen kvar på jobb och sen är det äntligen SEMESTER!! Loove it! Ska härda ut in i det sista och sen ska jag i stort sätt inte göra någonting! Att vi åker till Spanien nästa vecka är lite extra gött. Är det semester så är det! Har inte bara en tuff höst framför mig utan i 1,5 år ska jag läsa 150% i skolan. Kom in på mitt första handsval så det är bara att tacka och ta emot. Kommer säkert bli tufft men när jag är klar kommer det kännas så oerhört skönt. Det blir till att följa ett strukturerat schema som knappt kommer ha rum för några större avvikelser. Men vill man något så går det. Men nu ska jag inte tänka på vad jag har framför mig i höst utan som sagt jobbar tre dagar till och sen har jag semester i tre långa långa veckor! Weiihuu!
 
 
Bokskogen den 28 juli <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback