Like a runway show

Jag skulle säga att jag känner mig lite som en skyltdocka eller snarare som en modell på catwalken i den bemärkelse hur många gånger om dan jag bytar kläder. För att ni ska förstå min känsla tänker jag nu rada upp fölajnde klädbyten som sker i stort sätt varje dag.
 
1. Byter om från pyamas till kläder 
2. Byter om från kläder till jobbuniform
3. Byter om från jobbuniform till kläder
4. Byter om från kläder till stallkläder
5. Byter om från stallkläder till myskläder
6. Byter om från myskläder till pyamas
 
Detta betyder att jag har sex klädombyten om dagen! Fatta grejen. Jag kan typ bli modell. Iallafall på ombytesrollen. Sen det där med längden, vikten och utseendet det hoppar vi över känner jag.
 
Lollo in style!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback