On the flooooor

Nämen kryyyss i taket!! Andra inlägget på två dagar. Jajemen du läser rätt! Igår blev det bekräftat, vi ska lämna landet en vecka för sol och värme! "Guud, vad skönt" tänker ni kanske då. Och ja, veckan där ska bli riktigt nice men vägen dit är rent ut sagt ett helsike..Först och främst kom jag på att jag inte har sett mitt pass på två år, kanske har sett det men har absolut inget minne av det. Har ingen aning om, om det kom med i flytten eller inte. Detta betyder alltså att jag måste ta mig till polisen snarast möjligt. Jag lovade Ralph att vara där när dem öppnade idag. Sen att dem tydligen öppnade klockan 8 och jag "tror" att det är klockan 10 är något jag väljer att behålla för mig själv.
 
Nästa steg är det här med kropphysterien..Jag kommer inte att gå till gymmet två gånger om dagen och sluta äta sås. Livet är för bra för det. Men att smäcka till fettet lite skulle inte skada. Hur tänker jag då göra för att uppnå detta? För två år sen fick jag en fixidé att jag skulle vara smal när vi åkte till Grekland och drack, vad var det nu dem hette..Nutrilette? Något sådant SKIT rent ut sagt. Min mage och huvud har nog aldirg mått sämre. Kommer inte riktigt ihåg om jag gick ned något men det var helt utan tvekan INTE värt det. Så åter igen hur ska jag göra för att smäcka till kroppen lite? JO, jag ska ta tag i mitt springande igen. Wiiehuu. Någon liten armhävning på knä får det väl bli också. Så, nu ska jag anstränga mig och göra mig snygg till passet. Snälla, snälla låt mig inte se ut som en mupp den här gången!!
 
ps. Hur fixar jag så all text inte är understruken?? Jag har inte tryckt på något! Pernilla, Hanna? Hjälp! d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback