Sarah plockar blommor ifrån passagerarsätet i min bil

Lördag kväll och jag är utmattad. Utmattad känns för svagt i detta samanhang medan död känns lite för starkt. Men någonting mitt i mellan där skulle jag nog säga att jag är. Huvudet snurrar med tankar och idéer men det svåraste är alla dessa val man måste ta. Hela livet känns som en väg där det står en korsning vart man än vänder sig. Fast det är nog så livet är. Kors och tvärs går ens broar. Ibland rakt upp, ibland åt sidan och ibland rakt ned. Ibland är det inte ens en bro utan bara en väg. Jag skulle vilja vandra på vägen för ett tag. Inte på den krokiga, utan den raka. Den raka vägen som tar mig framåt, den vill jag gå på.
 
 
 
En liten fråga bara. På Kanarie öarna finns det Kanarie fåglar där? 
 
 
Fina fina Flisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback