Even if you ask me I will never tell

Känner mig riktigt nöjd med "domen" som jag fick idag. Det är inte alltid det värsta och det känns ju riktigt positivt! Nu står jag på en väntelista och det står jag bra, iaf för ett tag.
 
 
Midsommar imorgon, vad ska folket hitta på? Själv ska jag ta det väldigt lugnt, förutom vid jobbet och träningen och vid krängandet av jordgubbar. I stort sätt har jag alltid haft en krans på midsommar men det här året bestämde sig min moder (krans göraren) att befinna sig en bra bit från mig. närmare minst 70 mil från mig. Jepp, ni har nog redan förstått. Ska jag ha en krans får jag göra den själv, vilket sorgligt nog inte kommer att hända. Eller kan man kanske köpa kransar? Kan man kan man? Återstår och se om jag får tag i en krans.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback