Listan som kommer göras lång.

Nu äre inte långt kvar till årets hästfest, Falsterbo Horse Show 2012. Jag har redan börjat fundera lite på vad som ska inhandlas under dessa dagar. Än så länge finns sadelgjord, benskydd, ridskor och ett träns på listan. Dock är det bara en tidsfråga tills den blir längre..

Både jag och Alpha är sjuka så har inte ridit på någon vecka nu och gud vad jag längtar efter att få sitta på hästryggen igen! Alpha har en hemsk hosta som inte verkar vilja ge med sig så veterinären var ute häromdagen igen. En kur till med slemmlösande mediciner och blir det inte bättre efter det så blir det att "skölja" luftrören. Hoppas såklart på det bästa! Så fort jag blir frisk så ska jag ta mig en tur och jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback