Playmates

Dö läge här ja! Jag kan inte heller säga att jag med största sannolikhet kommer ta tag i det heller. Men förmodligen kommer det komma massa osamhängande icke intressanta texter ett tag framöver iaf! Som ni självklart gärna får hänga med på!
Jag tänkte fixa frillan och borsta tänderna och sen tänkte jag cykla in till stan. Jag vet inte vilket som är mest chockande av att fixa frillan, tanken att faktiskt cykla in till stan eller att faktiskt vara i stan (jag borstar faktiskt tänderna rätt ofta så därför fick det inte vara med på chocklistan). Nu kanske ni tror att jag ska shoppa järnet och göra slut på mina pengar men faktiskt ska jag lämna tillbaka x-antal saker så jag får alltså pengar tillbaka och ska förmodligen handla upp dem igen så det blir plus minus noll så ja, då har jag i ju för sig gjort av med mina pengar så ni har rätt. Jepp, detta var början på inläggen som inte har något sammanhängande betydelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback