Förtvivlad.

Just nu är ordet som stämmer överrens hur jag känner, ordet förtvivlad. Var hos en riktigt bra sadelutprovare igår och fick väldigt mycket förklarat. Provade säkert mellan 15-20 olika sadlar, en passade. Den var helt perfekt. Priset också därefter. Vet inte vad jag ska ta mig till. Rent tekniskt sätt har jag ingen sadel som passar eller som jag borde använda alls. Vill så gärna komma igång nu när det känns bra. Får fortsätta leta och hoppas det finns en lika bra sadel till ett bättre pris. Tyvärr är det plånboken som styr, men såklart måste sadeln passa perfekt även om den kostar mindre. Så nu är det slut på mitt gnällande och deppande. Har fått ett nummer jag ska ringa om en ny sadelutprovare som har många sadlar. Nu tar jag tag i det och går vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback