God helg

Innan jag berättar om helgen vill jag tacka Hanna för den fina headern och Pernilla som fixade allting på plats med färger och diverse! Tusen tack tjejer, ni är bäst!
*
Gårdagen bestod av storstädning på förmiddagen, alltid lika kul...men fint blev det! På eftermiddagen blev det en lugn hoppträning och det gick riktigt bra. Inga tveksamheter alls och det kändes som om Alpha tyckte det var riktigt kul. Förra gången jag hoppade stannade hon ca 20 meter innan minikrysset och undrade nog varför hon skulle göra något sådant. Denna gången var tvärtom, kändes nästan som om hon tog tag i hindret själv. Sakta men säkert går vi framåt. På kvällen stod Flyinges hingstvisning på schemat och wow vilka fina hingstar!! Jag har tre favorithingstar Balou du Rouet, Cabachon och den fina Diarado. Diarado tror jag vi kommer få se mycket av dem kommande åren, verkligen en superfin häst.
*
Idag var jag och tittade på hopptävling halva dagen och sedan blev det en sväng på Ikea. Två prydnadskuddar till soffan och 100 vita servetter blev inhandlade. Ibland ska man satsa stort.
*
Diarado

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback