I ärlighetens namn

Torsdagen är snart slut och det innebär att jag har helgen framför mig, ska bli så skönt! Ingen skola imorgon och inget jobb i helgen. Har bara småsaker inplanerade och det ska jag därmed hålla. Känner att jag behöver ta det lite lugnt nu även om jag har för många bollar i luften för tillfället. Nåja, nu ska jag äta mitt päron och sätta mig med bokföringsboken som jag skulle ha gjort igår men som inte blev av..idag ska jag. Punkt slut! Skulle hellre ha städat eller gått en runda, fattar inte vad som är fel, jag som brukar vara så strukturerad. Ajja, nu tar jag mig i kragen! Minst 30 uppgifter idag och dagarna framöver så är jag ikapp på måndag igen. Hade varit skönt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback