Intensiv lördag

Jag har inte kännt mig såhär totalt utslagen, men på ett bra sätt, av en dag på mycket länge. Var i stallet klockan 8, red både Alpha och Flisa. Alpha var så duktig, uppförde sig exemplariskt! Flisa- jag bara skrattar! Hon var stark som ett djur och tillslut orkade jag inte hålla i henne så jag bara lät henne galoppera och hoppades på att hon skulle stanna så småningom. Hon är så söt! Efter stallet bar det av till jobb och sen hann jag inte mer än att äta när jag kom hem förräns jag totalt deckade i soffan. Skulle ha gått på bio men jag skulle med all säkerhet ha somnat där, jo det är möjligt-jag vet. Avslutar kvällen med att se vem som vann mello och godis. Ska alldeles snart säga godnatt och välkommna tränindvärket som jag kommer att ha imorgon. Yeeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback