Samhället idag.

Idag stod några tjejer en bit bort från mig, ca 2 meter och pratade skit om mig. Jag har ingen aning om vem dem var och har aldrig sett dem innan. Dem sa att jag var en h*ra för jag hade pumps på mig. Dem gick på gymnasiet skulle jag tro. Det rörde mig inte i ryggraden att dem sa så om mig. Det är bara så konstigt. Vad har dem för rätt att kalla mig det? Har dem rätt att kalla mig det? Självklart inte. Man ska inte ta någon skit och inte lyssna på andra som vill en illa. Hade jag varit femton år och haft dåligt självförtroende så hade dem tryckt ner mig till max. Jag hade med all säkerhet gått raka vägen hem och gråtit tills min kudde var genomvåt. Var det, det dem ville? Ville  dem få någon att må dåligt på grund av deras kommentar? Dem kanske lyckas mot andra men inte mot mig. Jag står fortfarande kvar och ser rakt igeom dem. Var där någon två meter framför mig? Jag vet faktiskt inte och jag bryr mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback