Två läckerbitar

Då var den här igen. Jag välkommnar den men hoppas att den försvinner fort. Vad är det som har kommit? Beslutsångesten. Vilka av skorna nedan ska jag välja?? Gaah.
*
Skor nummer 1.
+ är så mega dundersnygga så jag dör. Har aldrig ägt några liknande innan och det vore så coolt att få ha dem på fossingarna och känna sig dundersnygg.
- kommer inte använda dem särskilt ofta. Passar mina ben till dem? Kommer jag sula om den som dem rekomenderar att man gör?
*
Skor nummer 2:
+ Är verkligen helt min stil. Nätta skor men samtidigt tuffa med nitarna.
- för lika vanliga svarta pumps som jag har? När ska jag använda dem?
*
Hmm..hjälp?!
*
1. bild från stylebytyra.se
2. bild från nelly.se

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tycker du ska satsa på pumpsen, sjukt nice nu i vår och sommar!!! De andra kan du köpa i höst :)! Hihi

2012-03-19 @ 10:48:24
Postat av: Perni

Dom första! Dom är ju cp snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback