Vårens känslor

Så underbart vårväder det har varit idag! Man blir så glad i hela kroppen att man går runt och ler hela tiden. Blev till och med så glad att jag var ute och sprnag en runda i eftermiddags. Hej dålig kondis..men vi jobbar på det! Tränade Alpha igår men var inte alls lika nöjd som förra gången, tyckte att vi gick tillbaka två steg. Men eftersom hon inte har varit igång på så länge så hoppas jag att det bara var träningsvärk. Vila i två dagar och sen är det på det igen. Dagen i skolan bestod av projektmöte där jag och min kompis förklarade våra GUI (Graphical user interface) skisser, jepp jag var tvungen att skriva det bara för det lät så grymt. Hehe. Kvällen kommer bestå av bokföringsuppgifter.. Har gjort 8 av ca 100 stycken så får lägga i en högre växel nu, eller rättaresagt någon växel alls till att börja med..
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback