Vårväder

Först tänkte jag skriva om igår att om jag dör av passivrökning så var det definitift från igår! Folk är så himla respektlösa. Fine att dem vill dö i förtid men att utsatta andra för det, ett stort nej tack! till det. Men jag struntar i det ämnet och hoppar direkt vidare på nästa som är så mycket trevligare. Min häst, Alpha.
*
I måndags stod det longering på schemat och till en början var hon minst sagt galen..Ingen bra kombination att ha vilat två dagar och ge sig ut i nästan stormliknande väder. Plus dem där svanarna.. Men tillslut lugnade damen ner sig och då gick hon väldigt bra måste jag säga. Duktig. Tisdagen bestod av galoppintervaller som min fina vän Sarah tog hand om. Det gick väldigt bra och det gick fort. I onsdags vilade hon och igår red jag ut till en gräsplätt och trimmade lite och hon var så fin! Underbar känsla! Idag står det lätt hoppning/markarbete på schemat, ska bli så spännande! Välkomnar fredagen med öpnna armar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback