Viktjouren del 1

Eftersom jag tycker det är sjukt onödigt att fokusera på vikten, i den mening när man har en hyffsat normal kropp och varken är rund eller smal så har jag därmed ingen våg här hemma. Men som den tjej jag är så "måste" jag ju väga mig om jag är hemma hos någon som äger en sådan där förbannad våg. Idag var jag hemma hos mammi och hon har en våg. Eller rättaresagt, min bror har en. Ställde mig på den och för första gången på mycket länge blev det ett leende när jag klev upp på den. 2 kilo ned. Först blev jag sjukt glad och kände mig nöjd med mig själv, men vid närmare eftertanke vad har jag gjort för att få förtjäna dem där 2 kilona minus? Det undar jag fortfarande. Men eftersom mitt sätt på något sätt verkar fungera så tycker jag att just Du ska läsa mina första tre tips.
*
1. Motionera inte, det kan skada en och i värsta fall kan motionering innebära muskler. Muskler väger mer än fett= inte bra.
2. Ät chocklad varje dag. Inte sådan där mörk choklad utan det ska vara riktigt choklad. Dvs. Mars eller liknande. Plopp går också bra.
3. Ät bara pasta. Protein är onödigt och protein bygger musklar. Muskler väger mer än fett= inte bra.
*
Detta var mina råd för denna gången. Är din fråga brådskande och inte kan vänta till nästa gång så är Du välkommen att ringa mig på jourlinjen mellan klockan 8 och 9 på torsdagar.
*
Ha det bra, haj!

Kommentarer
Postat av: Perni

Haha! Sjukt roligt Lollo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback