You got to love it!

Är hemma igen efter en timmes prommenad, utan underställs kläder. Gött som sjutton. Visst, lite kallt i början men när man väl har fått upp flåset är det bara skönt. I hörlurarana har jag som alltid den specielle Falsterbo 2011 listan på Spotify. Det får mig att tänka tillbaka på den galna veckan förra sommaren..det var en vecka med svett, tårar, många skratt och glädje. Vissa stunder var riktigt jobbiga men shit vad vi hade roligt i det stora hela. En vecka men vänner, hästar och fest. Det kan inte bli bättre!
Det var egentligen inte detta jag skulle skriva utan jag skulle skriva om att jag ären riktigt period människa. Det är precis som om jag går in i olika faser lite då och då, sen tröttnar jag och byter ut det. Andra kanske tar lite av allt och inte överdoserar men jag gör det. Äter en sak alldeles för ofta och mycket och sen tröttnar jag och byter ut det. Samma sak med musik. Jag spelar totalt sönder låtarna tills jag är så trött på dem att jag spyr. Sen hittar jag något nytt. Finns både bra och dåliga saker med att vara en periodare. Men jag har inte planerat och ändra mig så jag ser det som en bra sak.

För tillfället överproducerar jag:
* Mars, har förtillfället inget sug efter Marabou utan nu är det Mars som gäller. Ett om dagen, minst.
* Päron, mums! Helst ska dem vara sådär mjuka och saftiga.
* Mjukost. På alla mackor är förtillfället pålägget smör med mjukost.
* Träning, detta har endast hållt på i några dagar men min tankegång går såhär "Antingen öppnar du ekonomiboken och börjar göra några uppgifter av dem ca 100 du ligger back eller så rör du på fläsket" Av någon anledning blir det alltid den sistnämda. Vadå skjuta upp saker och ting? Allt har sin tid..
* Oranget nagellack. Varför byta när man trivs med det?
-
Avslutar med ett underbart citat:

"I världen är du bara någon, men för någon är du hela världen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback