musikens toner

Jag tycker det är sjukt jobbigt att Sverige har två riktigt bra artister som jag inte tycker om. De verkar både ödmjuka och normala männsikor men jag har inte hittat någon låt som jag tycker att dem har gjort bra så det är lite som hatkärlek fast tvärtom. Jag vill verkligen gilla dem, men börja då skriva bra musik! De två artisterna är Agnes och Roby(i?)n. MEN nu har jag äntligen hittat en låt med Agnes som är riktigt grym, förutom den som var på bröllopet förstås- den kan man inte annat än att älska. Eeh, nu är det så att jag inte hittar låten, trodde den skulle dyka upp när man sökte på henne men icke. Kanske var det inte Agnes jag hörde? Åh, suck. Då var det bara att ogilla igen då. SUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback