Back in the game

Bokstavligen talat så är vi verkligen tillbaka och det känns helt underbart! För två veckor sedan hoppade Alpha sin första lokala hopptävling med min tränare och gjorde det kanon, felfri! Det var så kul att se och vilka språng hon fick till. Alpha har varit på boot-camp i några månader och det har verkligen gjort sitt och jag är så tacksam för allt. I söndags var det dags för Pay and jump för oss och det gick verkligen jättebra- vi var tillbaka där vi slutade för ett år sedan men med verktyg i bagaget som kommer hjälpa oss på vägen. I torsdags var det dags för hoppträning och jag trodde mitt hjärta skulle hoppa ur bröstet när hindrena låg på 85 cm. Jag och Alpha har inte varit på de höjderna innan, vi har inte varit redo för det. Men då jag har oerhört stor tillit för min tränare så var det bara att bita ihop och vet ni vad? Vi klarade det med bravur! Är så oerhört glad att det äntligen börjar funka igen efter det hårda år vi har fått gå igenom. 2013 kommer att bli vårt år, jag bara vet det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback