det känns

Då har jag snart suttit vid datorn i tolv timmar med mina skolarbeten, med undantag för pauser givetvis. Känner att ögonen börjar gå i kors..På något underligt sätt känns det inte som jag kommer någonstans i arbetet. Jag skriver och skriver men ändå känns det inte som om jag kommer någonvart. Fast skriver jag så måste jag komma fram till målet någon gång, eller hur? Har "snart" skrivit hälften.. men känner att det får räcka för idag snart. 
 
I vanliga fall har jag absolut ingen tid till att följa serier på tv och jag tycker att det brukar vara väldigt stressande att följa dem, man blir liksom paralyserad och mår nästan dåligt om man missar ett avsnitt eller första delen innan pausen. Till min ära kan jag för tillfället följa två serier, Greys och The mentalist. Hänger på sista veckan för sen tar jag hem Alpha igen och då blir det inget följande av serier kan jag garantera. Men det gör inget- hästliv garanterat före tvn!
 
Känner mig lite som Snuffe, trött fast inte lika söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback