det som man inte vet

Då kör vi det sista på marknadskommunikations planen den här veckan då! Lämnade in min hemtenta igår och ekonomiarbetet ska in på fredag och nästa vecka är det nya delkurser, nystart. Känns riktigt skönt. Först ska "bara" den där fdsfhjsbvhjkfvhbfdk planen bli klar..
 
Något som är riktigt jobbigt det är när man har lagt ned tid på att göra något som ska bli en riktig god måltid och det rent ut sagt blir skit. Ikväll gjorde jag biffar med potatis och gräddsås. Mums, är ju det man tänker men icke den här gången. Biffarna blev Kaos..helt mojjade och på något sätt smakade hela bränt även fast det bara var lite på dem som blev bränt. Mindre lyckat. Tur att jag hade choklad hemma som efterrätt så jag ändå kunde äta mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback