kämparens glöd

I en halvtimme har mina ögon gått fram och tillbaka på skärmen utan att förstå ett ord av det jag skriver, det är nog bäst att gå och lägga sig..
 
Idag var det dressyrträning med laget som stod på schemat. När man rider ett dressyrpass så har man vissa saker som man behöver träna extra på men efter att ha ridit igenom programmet en gång med Alpha vet jag vad vi behöver öva extra mycket på inför söndagens tävling. Det är mycket lättare att få en känsla för vilka delar man behöver träna på lite mer när man en gång har ridit igenom det. Det man kan tro skulle vara den svåra biten var i själva verket inte det och tvärtom- ett tipps som jag själv tar åt mig. Kul att rida med nästan hela laget och få team känsla, älskar det! 
 
Våra fina hästar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback