Tidens utvisare

Det här med att inte veta. Hur ska man egentligen veta? Hur ska man veta att det är rätt? Eller att det är fel? Om man inte har någon magkänsla att följa, hur gör man då? Det som vi ständigt utsätts för är ett antal beslut som ska tas och på något sätt så är man tvungen att veta vad man ska göra och vad man ska ta för beslut. Det är liksom undermedveten skrivet att när någon frågar dig något, då ska Du ska ha ett svar. 
 
Jag försöker övertala mig själv att på ett eller annat sätt hamnar man där man vill tillslut, det är bara olika vägar dit. Kanske är det så, kanske inte. Det kan tiden bara avgöra. Men jag hoppas och tror att jag har valt rätt beslut och kommer köra på det, helhjärtat. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback