Back to school

Då var jag tillbaka igen. Jag trodde aldrig att detta skulle skrivas på min blogg eller från min dator för den delen men det är faktiskt skönt att sommaren är över. Tillbaka till skolan och tillbaka till ordentliga rutiner. Idag hade jag mitt första upprop, började en ny kurs idag och jag kände mig precis som ett litet barn som ska börja skolan. Nervös var jag men iallafall inte lika förvirrad som när jag började för ett år sedan. Nu känner jag ändå till hur det mesta fungerar och hittar hyffsat i byggnaderna, händer fortfarande att jag känner att de har gjort salar som i Harry Potter som bara finns om man tror på det.. 
 
Har införskaffat mig alla böcker så efter dagens lektion där vi fick läshandvisningar har jag redan börjat läsa. Tänkte prova att läsa läshänvisningarna som man ska den här gången. Vet inte riktigt om det funkar för mig. Tror att jag är en sådan person som tjänar bättre på att läsa det efter lektionen men tänkte att jag ska prova detta ett tag (blir väl tills jag halkar efter när jag upptäcker att det finns så mycket roligare saker att göra) så får vi ser hur det funkar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback