girl in her shooes

 
Jag: Jag har shoppat idag. Jag skulle köpa ett par platta skor..
Ralph: Du SKULLE köpa ett par plattskor men..??
J: Jo, men alltså jag prövade de jag har tittat på länge men jag tyckte inte de kändes helt rätt, så..
R: Såå..?
J: Jag hittade ett par stövlar istället som satt jättebra runt vaden och de kostade liksom lika mycket och det
är ju jättemycket mer skin på ett par stövlar än ett par loafers så du måste ju ändå förstå att jag tjänade på det.
R: Jaha..men du behöver ju ett par platta skor! Jag fattar inte. Du säger att du ska köpa platta skor men kommer alltid hem med ett par med klackar, hur är det möjligt?
J: Jo, men liksom jag köper ett par billiga platta skor för typ 200.
R: Det kommer bli ett par dyrare skor..jag känner dig..så alltså har vi förlorat på det vilket fall..
 
Kommunikations krock mellan tjej och kille i vardagen. Men ni tjejer förstår mig, garanterat. Och det är ju så mycket roligare att köpa skor med klackar än utan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback