mystiken

Vaknade upp med världens träningsvärk i låren idag. Hade dressyrträning igår inför den där Knockouten som på något sätt ska genomföras på fredag. Idag har jag bättrat på min träningsvärk genom att rida ytterliggare ett dressyrpass och imorgon kommer ännu ett. Hela veckan består av ett eller två dressyrpass om dagen, har två hästar att rida till tävlingen. Utav detta vill jag ha sagt följande två saker:
1. Jag längtar mega-dunder-jätte mycket till Alpha kommer hem så det blir lättridning i traven och galopp i lätt sits. Även ett par hoppsprång hade suttit fint.
2. Jag kommer inte kunna gå efter denna vecka då det redan värker i hela kroppen.
 
Då veckan kommer vara fullproppad så ska jag ta mig i kragen och lägga mig i soffan med min psykologibok och mitt feta Marabou. Sen är det sömn för att sedan vakna upp imorgon och åka raka vägen till träningen :)
 
 
Såhär ser jag ut på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback