sheisallthat

Jag tänkte att jag en gång för alla skulle ta tag i det här med mitt bloggande. Men för det känner jag att jag behöver något nytt. Först tänkte jag byta bloggnätverk men sen tänkte jag efter en gång till och allt det jag har skrivit här är en del av mig så min andra tanke var att byta bloggnamn. Kan man det? Någon som vet? Typ Pernilla?
 
Jag skulle ta tag i det här och duscha- dels för att jag fryser och inte minst för jag faktiskt är smutsig. Men istället för att göra det så sitter jag och spanar runt på olika läckra klänningar. Vissa hade man verkligen kunnat döda för! Men sen blir jag ändå lack. Det finns så oerhört många fina klänningar men sisådär 98 % består av tuptops. Det är skitsnyggt, verkligen, men om man har en sådan kropp som jag har som inte passar i det då? Vad sjutton ska man då göra? Sen fattar jag inte varför jag inte passar i det heller. Men det blir helt enkelt inte bra. Så ja, jag är avundsjuk på alla er där ute som kan ha de där dundersnygga klänningarna som jag bara kan suckta efter. Nej, duschen var det ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback