Karma is a bitch

Då jag uttalade mig häromdagen om att jag tyckte det var orättvist att andra människor kunde vara ute och njuta av den fina solen medan jag själv inte kunde det, min hemska tanke var att jag önskade att det regnade istället, så slog karman tillbaka genom att ge mig influensan med all dess konsekvenser. Om du vill gå ner i vikt snabbt- skaffa dig influensan. Vill du vara inne en hel vecka och behöver skaffa dig en bra anledning- skaffa dig inflensan. Har du fullt upp i ditt liv och du önskar att du kunde dubblera dig för att hinna med-Skaffa dig då INTE influensan. Bara en enkel rekomendation. 
 
Men i vilket fall så gör influensan att man tappar i vikt och fenomenet att vågen visar ett mindre tal, gör ju endå att man skiner upp lite, hur man nu kan skina när man är likblek.. Men tro inte att allt är gott bara för att vågen visar några kilon mindre, ack nej. Jag har fortfarande kvar mitt armhålsfett, mina runda kinder, mina ridlår samt mina celluliter (MAAJ GAAAD har Lollo celluliter?!), Ralph påpekar att det är endast vätska och kanske lite muskler man går ned (yejj, han menade ändå att jag hade någon liten muskel iaf), så onödigt. Så kära influensa, försvinn från min kropp så jag kan äta en riktigt fett och slabbig pizza!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback