kemisk formel

Några saker jag vill dissa:
 
Personer som går över övergångsställen och börjar sakta in sin fart redan på den första sidan av övergångsstället för dem är osäkra på om bilen på andra sidan kommer att stanna. VAD tror ni att man har mittgrejen till?! DÄR ska man stanna och INTE på min sida, där jag så snällt redan har stannat fast jag egentligen inte vill och inte har tid. Nej, då drabbas jag ytterliggare och får vänta ännu längre för att personen inte kan stanna i mitten..Stor diss på det.
 
En annan sak jag stör mig ofantligt mycket på det är att det inte finns några hårda tomater i affärerna! Ser det ut som jag vill äta mjuka tomater som bara gojsar ihop sig?! Svar nej! Jag vill äta hårda tomater med salt.
 
När man står på kvällen i badrummet och ska ta av sig sminket och upptäcker till sin förfäran att man har glömt att köpa dem där jäkla bomullspaddsen (som man för övrigt bunkrar upp ett fett lager av men som tar slut i ett naffs) och man får torka av sminket med papper. Pappret smular sönder och man har papperssmulor i hela facet. 
 
För att inte låta för pessimistisk får jag väl hylla något också:
 
En sommarkväll i juli var jag på drinkkväll. Vi drank drickar i alla dess fomer och ur alla dess formers glas.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback