saknaden

Det gör ont, ont så in i helvete. Det kommer inte en tår, det kommer floder. Vissa dagar känns det som om mitt hjärta har brustit i tusen bitar och att tårarna aldrig kommer att sluta rinna. Jag saknar dig. 
 
Ena stunden tänker man att det aldrig kommer att bli bra och jag vill bara skrika och gråta. Lägga mig ner och bara gråta tills tårarna inte rinner mer. Och detta är okej. Jag är ledsen och jag får lov att vara ledsen. Jag vill visa mig stark, jag visar inte att jag gråter. Men jag gråter både utvärtes och insides. Jag vet, innerst inne, att det kommer bli bra. Det var inte bra igår, det kommer inte vara bra imorgon med i sinomtid så komer det att bli bra. Och som veterinären sa "Himmeln är inget dåligt ställe att vara på". Och precis så är det. Någon gång kommer det att bli bra men tills dess är det okej att känns sorg och vara ledsen. Man måste ge sig själv tid. Mycket tid.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback