Kanske inte

Igår slog det mig, att om ca ett halvår är jag klar! Klar med skolan! Hur sjukt är inte det? Sen att jag kanske pluggar mer är en annan sak. Men att jag kommer ha en kandidat inom ett halvår känns både pirrigt och totalt nervpåfrestande. Jag vet att det är en bit kvar men det kommer att gå fort. Och som vanligt har jag sprungit massa händelser i förväg i tankarna, jag vet man "ska leva i nuet" yadayada. Men jag tycker om att vara förbredd, ha kontroll. Utan den går jag förlorad. Man kan inte planera allt men jag måste ha en plan, och hundra backupplaner- för är det något jag har lärt mig är det att det aldrig blir som man har tänkt. En plan har jag- hur jag ska sätta den i lås får vi se. Men kanske är dem höga klackarna, kostym byxorna, kavajen och den strama toffsen inte lika långt borta länge, kanske inte.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback