slutspurten!

Imorgon är det nästintill 24 h tentaplugg som gäller. Får jag ens andas? Tveksamt. Något som jag gillar med tentaperioder, jag vet-jag kan knappt believe it either att jag skriv "gilla" och "tentaperioder" i samma mening.., är att man får äta VAD man vill och hur MYCKET man vill utan att ha dåligt samvete! Inte för att jag brukar ha dåligt samvete för vad jag äter men endå, för sakens skull liksom. Sen hatar jag allting annat som har med tentor att göra så kan ju vara bra att uppskatta någonting iaf. Hur jag ska få ihop meningar som just nu består av;
"de anmärkte..BLABLA..vet seriöst inte vad jag ska skriva här..såga mer.."
kan bli intressant. Nej, fel ordval. För intressant kommer det inte att bli kan jag meddela.
 
Har jag klagat tillräckligt mycket nu? Kanske. På fredag ska jag äta en pepparkaksmuffins på Espresso House. Om dem inte tar bort den tills dess..som dem gjorde med cupcakesen som jag har varit sugen på FOREVER!! Gah. Onödigt. Liksom detta. Nej, fixa, ändra, lägga till och dra ifrån på arbetet var det ja.. Jag kan ju säga att jag aldrig tidigare har behövt använda mig av enkelt radavstånd när vi har fått välja.. Motiveringen "Det är svårare att skriva mindre" är inget som jag lägger någon större vikt vid.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback